اطلاعیه انتشار نتیجه آزمون کارشناسی رسمی دادگستری ۱۴۰۲

به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون پانزدهم دی ماه سال جاری می‌رساند ، برای دریافت کارنامه و نتیجۀ آزمون می‌توانند به وب‌سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون پانزدهم دی ماه سال جاری می‌رساند ، برای دریافت کارنامه و نتیجۀ آزمون می‌توانند به وب‌سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

داوطلبان گرامی حداکثر تا ۱۰ روز پس از اعلام نتیجه در وب‌سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مشاهدۀ نتیجه مندرج در کارنامه در صورت هرگونه سوال یا اعتراض در رابطه با نمرۀ آزمون می‌توانند از طریق سیستم پاسخگوئی سازمان سنجش که لینک آن از طریق کارنامه نیز قابل دسترسی است موضوع خود را مطرح نمایند و از ارسال اعتراض یا مراجعه به شورای‌عالی اکیداً خودداری نمایند.

همانگونه که در دفترچۀ ثبت‌نام آزمون آمده است آزمون دو مرحله‌ای بوده و موفقیت در هر دو مرحلۀ آزمون و طی کردن سایر مراحل مطابق با قانون کانون کارشناسان و آئین نامه اجرائی آن و داشتن شرایط مندرج در دفترچه ثبت‌نام آزمون لازمۀ قبولی نهائی است. قبولی در این مرحله به منزلۀ پذیرش در آزمون کتبی در استان مورد تقاضا بوده و وضعیت قبولی نهائی بعد از مرحلۀ دوم آزمون و سایر مراحل مشخص می‌شود.

 

ادامۀ مراحل آزمون و انتشار اطلاعیه‌های بعدی از طریق وب سایت شورای‌عالی به نشانی www.hcioe.org  متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت امر و پیچیدگی‌های جوامع امروزی، در آینده نزدیک دستگاه قضایی با کمتر پرونده ای مواجه می‌گردد که نیاز به نظریه کارشناسی نداشته باشد چون بنا به عقیده عده‌ای از حقوق‌دانان، نظریه کارشناسی در زمره «ادله اثبات» دعوی و برخی دیگر آن را از...

ادامه مطلب...
  • آدرس: یزد، میدان آزادی، خیابان شهید مطهری، کوچه شهید بکایی
  • کدپستی: 8913815779
  • تلفن: 36262332-36278725-36228320
  • ایمیل: karshenas[at]yazdkanon.ir

شبـکه های اجتماعی: